Sjukgymnasten idag!

Idag tog jag en uppfriskande promenad upp till sjukhuset för att träffa min sjukgymnast,. han "gratulerade" mej till att äntligen fått en diagnos och medicin som fungerar.
Vi gick igenom mitt träningsprogram och la till en hel del nytt. Bl.a med hantlar och skivstång.
Efter det var jag på apoteket och hämtade ut mer Citalopram samt Tryptizolen som jag ska börja med på måndag. Jag tog bussen in till stan (nya byxor, nya skor, lite full luktar gott går förbi där du bor....) och gick till Anna för klippning. Det blev kort, snorkort! Skööönt och fint att bli av med mitt risiga hår. Jag får nog en gång för alla inse att mitt hår verkligen inte passasr som långt!

Har även hunnit med en promenad med Sussie innan kvällsmaten. Sen gick Thomas på poker och jag o Alex fick besök av mormor o morfar.
Nu har jag spelat lite data och ska snart krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0