matt

Tänk att man kan bli så slut av en vanlig, simpel förkylning! Jag skulle kunna sova hela tiden typ, är såååå trött och har extra ont i kroppen. Antar att det beror på att jag alltid går på "reserven" så att säga så när det blir nåt extra brakar det liksom igenom. Drygt är det iallafall, jag har legat i soffan typ sen jag klev upp imorse. Thomas gick med Alex till dagis, men jag masade mej iallafall iväg och hämtade honom på eftermiddagen. Blev helt slut av det. Sen sov jag nästan två timmar innan jag ens orkade äta.  Nu känns det som om jag skulle vilja sova mer nästan.

I övrigt har jag varit rätt pigg sen jag började medicinera regelbundet. Har varit ute och gått ofta, och till och med rätt fort. Synd bara att det här kom nudå. Och till råga på allt blir jag väl nässprays-beroende igen nu. :-(

Usch, Thomas håller på och diskar och nyss dammsög han. Jag sitter här, och känner mej lat och usel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0