Ensam helg

Thomas fick jobab helgskift (2x 12 timmar) i helgen, så det blir rätt ensamt för oss andra i familjen. Till råga på allt kunde han typ inte sova nåt inatt så han gick och la sej nio ikväll... Ska ju upp vid fyratiden imorgon och jobba tolv timmar till. Men sen är han ledig hela veckan fram till påsk!

Känns att det är jobbigt att vara ensam så länge, jag är tröttare i kroppen och måste försöka vila när Alex sover. Jag orkar nästan inte vara vaken en hel dag. Värken är tillbaka lite igen, det var bara första veckan med medicin det kändes som om jag var helt bra. Jag är helt klart bättre, men den finns där ändå... Jag har börjat bearbeta detta mer nu, har till och med kunnat gråta och tillåta mej att tycka synd om mej själv. Det har jag inte kunnat förr, inte velat släppa fram det. Varför vet jag inte, men det lättade lite att få göra det. Få förbanna det orättvisa och ställa sej frågan varför??? Jag ville ju ha fler barn, en liten flicka.... Och jag ville ha hus med stor trädgård och ett växthus som jag skulle sköta.
Hur kommer mitt liv att se ut?


Kommentarer
Postat av: jeanette

Lilla gumman! Uffa, det är inte lätt.

2008-03-19 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0