Ej godkänt...

Mitt sjukintyg gick inte igenom hos FK, surt men sant. Fast när jag såg hur de tolkat det och vad det står i intyget så förstår jag dem nästan. Det står att jag är öm vid palpation, och de har tolkat det som att jag enbart är öm då. Vilket ju inte alls stämmer och det kan man ju tycka att deras läkare skulle veta att så icke är fallet vid kronisk värk. Det hörs ju på namnet till och med!
Men man jajaj, de har ju sina riktlinjer att följa, och jag skulle inkomma med ett nytt intyg senast 4/4 om jag ville överklaga. Det kan de slå sej i backen på att jag ska försöka! Jag ska ringa imorgonbitti och boka en ny läkartid och få ett intyg som det står rätt i, få med precis varje litet symptom.

I övrigt är det mesta bra, påsken har passerat lugnt och skönt. Det har varit kanonväder hela helgen så vi har varit ute mycket. Både på Hoberget och på Norrsjön. Skönt. Alex tyckte det var jättegott att äta grillad korv ute. Annars har han inte ätit så mkt, pga nya tänderna.

Det har blivit en hel del godis, fika och mat denna helg. Inte alls bra för min värk, jag får mer ont av fett- och sockerrik kost har jag märkt. Märkligt, men så är det.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-03-24 @ 22:52:31
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0