Sa-tur-day night

Å inga planer alls... Vi hade kunnat skaffa barnvakt ikväll, mormor erbjöd sej att komma hit och passa ungen men vi hade just inget att hitta på ändå så. De skulle komma hit på middag imorgonkväll istället, de och morbror.
Ikväll blir vi hemma och ska börja kika på "Snapphanar", det har vi glömt att vi hade. Hoppas det är bra!

Nya tabletterna har funkat rätt bra, igår kände jag mej nästan som en vanlig människa ;-) men det var ju för bra för att vara sant så idag har jag ont igen. men en klar förbättring är det ju. Jag gå ju på Alvedon konstant nu så konstigt vore det ju annars. Norflexen är gudomlig- jag är inte alls stel när jag vaknar på morgonen! Men den skulle jag ju sluta med om tre veckor... :-( Men men, den där andra kanske hjälper bra den med.

Igår packade vi lunch i ryggsäck och la Skrutt i vagn och gick till Hoberget och fikade vid vindskyddet. Vårvädret var gudomligt, även fast det blåser lite väl mycket. Idag har vi bara varit inne, Skrutten var ute med farfar o Siv och gick och skulle visst få göra det imorgon med. Han har tur han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0