Så går en tisdag av mitt liv

och kommer aldrig åter... Alex gav mej "sovmorgon" ända till halvsju imorse. Men jag hade ju varit vaken sen halvfem så det kvittade egentligen. fattar inte, jag sover bara sämre och sämre!! :-(

Många tårar blev det vid dagis-lämnandet idag med, men det gick över medans han klädde av sej iallafall. Jag orkade inte gå och hämta efter lunch idag. Jag har legat hemma och läst nästan hela dagen. Försökte sova, men det var tji. Har även lagt upp lite nya auktioner (smycken) på Tradera, ett bra sätt att försöka bli av med lite gammalt lager.

Usch, imorgon är det läkar-dags jag är nervös nästan. Jag har så mycket som jag vill prata om och få fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0