Rehab

jaha, då är man som kändisarna då och går på Rehab... :-D 
Nä, men det heter visst det när man går hos en speciell handläggare på AF som har hand om sjuka. Hon var kanon och det kändes verkligen som om hon lyssnade och förstod! Hon skrev av det där med resursen, så nu står jag som arbetslös. Ska gå och prata med dem och förklara varför jag bara försvunnit. Men har de nåt lätt, ex att sitta och ringa in vikarier skulle jag ju kunna hoppa på det.
Läkarintyget hade inte kommit än, så jag kunde inte lägga upp nån handlingsplan idag. Hon skulle höra av sej så fort det kom så skulle vi träffas igen då.

Skönt att ha det fixat, det känns som allt faller på plats eftersom nu. Det går åt rätt håll iallafall. Även fastd et är lång väg kvar, framförallt till att acceptera. Men även innan jag hittat rätt nivå av medicin, arbeta och motion som gör att livet blir så drägligt som möjligt.

Nu har vi nyss varit ute och gått och jag ska lägag mej och vila ett tag. Sussie ringde och undrade om jag ville umgås imorrn så jag ska dit efter att jag varit och tagit cellprov på morgon. Jag tar med mej lunch dit så kan jag gå och hämta Alex efter att han ätit lunch.
På onsdag ska vi till Runemo och på Torsdag får han nog vara där heldag tror jag. Jag ska till sjukgymnasten då mitt på dagen så jag hinner nog inte dit till tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0