Ny vecka

Jaha, då går vi in i en ny vecka då... Idag vaknade vi kl. 6 *gäsp* Varför är barn så morronpigga??? Mormor kom hit och vi gick och åt lunch. Skrutten tyckte det var spännande att gå på restaurang och maten var så god! Men sen blev det hopp i vagnen och middags-sovning. Jag gick upp till Sussie och var där resten av eftermiddagen. Alex och Theo lekte och var goa med varann. De både kramades och pussades, skitsöta! Härligt att de trivs så bra ihop, så har hela familjerna nöja av varann liksom. Thomas kom dit ett tag också och grabbarna planerade boende o resa tills de ska på konsert i sommar. Då ska jag o Alex sova över där! :-D Då kan vi ha pyamasparty och grilla eller nåt.

Idag har jag haft en bra dag, jag kunde till och med duscha med Skrutten ikväll. Det är så mysigt! Hoppas jag inte får igen det imorgon, men då är det ju iofs dagis-dag så det gör inte så mycket om jag behöver ligga och vila. Fast jag hade tänkt att jag skulle pyssla lite pärlor med förståss.

Nu ska vi titta på Harry Potter, tittar om på alla filmer och turen har kommit till Fenixordern. Sen är det slut och man får snällt vänta på nästa :-( segt det där, jag vill se alla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0