naturligtvis

Har jag en sämre dag idag, som straff för att jag råkade känna mej lite hoppfull om bättring igår. Men men. Skrutten är på dagis idag så jag får vila och min älskade är hemma till tre. Han lämnade i morse så jag slapp se det tårfyllda ansiktet en morgon, skönt. Det är ganska jobbigt med lämningarna tycker jag, men det borde väl bli bättre framöver tycker jag.

Ikväll är jag och lillpojken ensamma hemma, jag ska laga köttfärs och potatislåda och sen ska vi ta en prommis tänkte jag.
Jag har fyllt i papper till FK om vård av barn. Krångligt, jag står väl fortfarande som timvikarie hos resursen men jag jobbar ju inget. Vet inte hur jag ska skriva, helt eller delvis arbetslös eller vad? Jaja, nästa vecka ska jag till läkaren och veckan därpå diskutera med en handläggare på AF som har hand om problem med rörelseapparaten. Sen borde allt falla på plats och jag kan gå och prata med resursen om hur det blir i framtiden.

Nu ska jag lägga mej i soffan en stund och vänta på att pamolen som jag tog före lunch ska verka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0