köksbord

Idag har vi varit på Mio och beställt ett köksbord. Det vi har är så rangligt att det nästan tippar över om man lutar sej för tungt mot det. Livsfarligt med en halvvild ettåring det ju! Vi hade tittat ut ett på Mio, men de hade det såklart inte inne... Det skulle iallafall komma hem till veckan så de skulle ringa då. Kul!

När i kom hem var vi på Elgiganten och köpte en vattenkokare, praktiskt att ha och mer miljövänligt än att koka på spisen. Och så var vi på Hemköp, sen var jag helt slut och blev tvungen att lägga mej och vila. Jag blir så trött av att springa i affärer och sånt där, fattar inte. Att gå ut och gå med vagnen är inte alls jobbigt men det är nåt med det där med affärer. :-(

Jaja, nu har jag bytt till mjukisbyxor och ska ha en lugn kväll.., Jeanette kommer hit och hälsar på. Thomas ska dricka öl med sin svåger. Själv får man hålla sej alkoholfri minsann. Inget fylleri och svineri här inte.

Idag stod jag och suktade efter min drömkamera på Elgianten, en Canon EOS 400D. Den ska jag önska mej i 30-årspresent. Men det värsta är väl att jag skulle vilja ha den NU eller åtminstone före sommaren. Men man får väl snällt vänta för den kostade 5500 ca där och säkert ännu dyrare på typ Expert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0