Äntligen!

Äntligen är det slut på veckan med ensamma kvällar. Fy vad träligt det har varit. Igårkväll var morbror här och höll oss sällskap iallafall. Men jag tror både han och Skruttas var lika trötta för de var halvsovande bägge två. Iofs var jag också trött, men jag var ändå vaken tills älsklingen kom hem. Det var ju ändå alla hjärtans dag... Vi ska fira den ikväll med god mat och mys. Thomas ska laga sin supergoda pasta carbonara och jag ska göra en key lime paj.

Jag mår rätt bra idag, lite trött bara. Skönt, hoppas det får hålla i sej över helgen nu bara. Vi funderar på att åka till Ikea i morgon och kika på ett köksbord. Det vi har är för litet och rangligt. Vi ska låna släpvagn och skaffa barnvakt isåfall. Imorgonkväll kommer J hit och vi ska käka kinamat och dricka lite vin. (alkofritt såklart) och snacka en hel massa skit. Gubben får hålla sej borta :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0