Inget svar...

Jag har fortfarande inte fått slutgiltigt svar från FK, skulle ju vara skoj att få veta om man får några pengar eller ej... Vet inte om man ska ringa dit eller hur man ska göra, det brukar ju ta sån evinnerlig tid att komma fram. :-/
Läkaren blev lite arg på dem när jag ringde och sa att det ej gått igenom, så han ringde upp och pratade med dem och frågade vad det var som de inte förstod... Sen skickade han in en till förklaring samt en journalkopia sen sista besöket.

I övrigt är det upp och ner, vissa dagar är jag rätt bra och vissa dagar mkt sämre- som det brukar vara. Men med våren och värmen BLIR det bättre! De dagar det har varit fint väder har jag nästan känt mej som en vanlig människa, om jag nu minns rätt hur det var att vara sån...

Fortsätter med mina mediciner, behöver sällan ta något starkare än Alvedonen faktiskt. Det värsta är att mina muskelavslappnande snart är slut, jag fick bara 100 st utskrivna för de var så beroendeframkallande sa han... vet inte om jag känner av det men jag gruvar mej för att vara så stel på mornarna igen. Det är ju så skönt nu! Fast jag kanske kan få mer utskrivet att ta vid behov i sommar typ?

Jag har börjat ge mej katten på att motionera mer nu! Måste få igång kondisen igen! Jag fick en stegräknare av min snälla mamma idag. Så nu ska jag se till att gå 15.000 steg per dag tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0